En Seksi 2010 Jartiyer Modelleri


2010 seksi jartiyer modelleri

seksi jartiyer modelleri

2010 Yılı en seksi jartiyer modellerini tanıtan içgiyim gecelik sitemiz,  jartiyer kullanırken bir çok pratik bilgilere dikkat çekmek gerekir. Bir çok bayan jartiyer kullanırken rahatsız olduğunu düşünür ancak jartiyer kullanmak rahatsız ya da zor değildir.

külotlu çorap giymek istemiyorsanız stay-up tarzı jartiyersiz de bacakta durabilen çorapları deneyebilirsiniz.

Jartiyerinizi giydikten sonra stripeları çoraplara tutturmakta zorluk çekebilirsiniz. Bunun iki çözümü vardır;  stripelar ayarlıdır, en uzun pozisyona getirin, klipsi çorabınıza tutturun ve ardından stripeları gerektiği kadar ayarlayarak kısaltın. Bir başka yol da jartiyerinizi giymeden klipslerini çoraplarınıza tutturmaktır. Oturun ve çoraplarınızı giyin, ardından jartiyerinizi giymeden klipslerini çorabınıza tutturun. Daha sonra ayağa kalkarak jartiyerinizi belinize bağlayın. İkinci metodun biraz daha pratik olduğunu söyleyebiliriz. Her defasında stripeların ayarıyla oynamak zorunda kalmazsınız.


Jartiyerlerin farklı modelleri vardır,  stripelar genelde dört tanedir. İkisi önde ikisi de yanlarda olur. Yan stripelar ender olarak bazen arkada olabilir. Jartiyerinizi giyerken öndeki stripeları kendi hizasında çorabınıza tutturun. Ancak diğerlerini yanda da arka da olsa mutlaka çorabınızın yan tarafına tutturun. Jartiyerinizin arka (ya da yan) stripeları arkanızda kalırsa, oturduğunuz zaman aşırı gerilmeden dolayı çoraptan ayrılabilir.

Doğrusu, oturduğunuz zaman jartiyerinizin önde olmayan stripelarının bacağınızın yan tarafında kalmasıdırEğer jartiyerinizle birlikte dantelli bir jartiyer çorabı kullanıyorsanız jartiyerinizin klipslerini dantelin ince olduğu bölgelere takın. Böylece daha sağlam tutacaktır.
Son zamanlarda jartiyer çoraplarının çoğu jartiyersiz de kullanabilmelerini sağlamak için stay-up olarak üretilmektedir. Bu model çorapların dantel kısımları şeritler halinde silikon tabakalarla kaplanmıştır. Ancak gerçek jartiyer çorabı silikonsuz olur. Eğer silikonlu bir çorabı jartiyerinizle kullanmak durumunda kalırsanız klipsleri çoraba tutturmakta zorluk çekebilirsiniz. Bu durumda jartiyerinizin klipsini çorabın silikon şeritlerinin olmadığı ara kısıma tutturun, böylece daha sağlam duracaktır.
Bir çok kadının jartiyerlerlerle ve jartiyerli iç çamaşırlarıyla sorunu kendilerine yakışmayacağı düşüncesinden başlar. Aslında jartiyerler kalın basenleri örtmek ve dikkati başka yere çekmek için oldukça uygundur.

Kilolu da olsanız asla bu tip çamaşırların size yakışmayacağını düşünmeyin, önce aşağıdaki önerilere bir göz atın.

Her zaman geniş yüzeyli jartiyerleri ya da jartiyerli büstiyerleri tercih edin.
Bu tip çamaşırlar korse gibi toparlayıcı özelliğe sahiptir hem de örtücü olduğu için daha şık duracaktır.
2010 seksi jartiyer modelleri

2010 seksi jartiyer modelleri

Bu çamaşırlarla kullanılacak çorabın tipi çok önemlidir. Son günlerde kullanışlı olmalarından dolayı daha yaygın bulunan stay-up çoraplar sizin için uygun olmaz. Sebebi ise bu çorapların dantel kısımlarına kaplanan silikonların çorabın kumaşı kadar esneyememesidir. Bacaklarınız çoraptan taşmış gibi görünebilir. Bu durum da bacaklarınızın aslında olduğundan daha kalın gözükmesine yol açar. Doğru yol silikonsuz hatta dantelsiz jartiyer çoraplarını tercih etmektir. Bu çoraplar daha çok esneyebileceği için bacağınızın şeklini alır ve daha güzel görünmenizi sağlar.
Genel bir yaklaşım olarak elinizden geldiğince koyu renkleri tercih etmenizde de fayda var.
Genelde bu tip çamaşırların kendilerine yakışmayacağını düşünen kadınlar bu kuralları yerine getirerek sahip oldukları çamaşırları giyip aynanın karşısına geçtiklerinde artık yeni bir iç giyim tarzına geçiş yapmış olurlar.

109 Yanıt

  1. saol ellerine saglık

  2. bayılıyorum bu jartiyerli kadınlara

  3. Harikalar ama ben hiç denemedim denicem bu sefer

  4. hepsi çok seksi

  5. jartiyer 9 modelini nerde bulabilirim fiyatı nedir sevgilim beyenmiş ona süpriz yapmak istiyorum

  6. hepsi çok harika. denemek lazım

  7. slm çok sexsi olmuş ben yello arkadaş var ona allıb denemek lazımonunda sexsi olacağına inanınıyorum

  8. en sondaki jartiyerli olan evrim akınmı yoksa yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh derim yani.eğer oysa senin böyle açık pozlar vermene şaşırdım ve hiç yakıştıramadım.

  9. süper görünüyorlar. çok seksi. göğüs uçlarını biraz daha belli edenleri sevyorum sanki saklamışlar o muhteşem görünümü.

  10. çoooookkkkkseksi

  11. hmm jartiyeri swgilime söyledimm gelinliğimin altına giyeceğim diye aklı başından gitti :) nette görmüşş

  12. cok güzellerşu 2 inci olan cok güzel sevgilime alıcam onu

  13. bende gelinliğimin altına giyicem arkadaşım giyememiş bana illa giymemi söyledi muhakkak giyiceğimmm sorasını tahmin edersiniz

  14. insan kendini sexxi hissetmesi için bunları giymesi gerekir.

  15. çok sexi düğümde bunlardan alcam kesinlikle

  16. ben süreklı kullanıorum cok sexy ewt ayrıca kot altında da cok kullanıslı oluyor corapları. sevgılını kendıne baglamak ıstıorsan emın olun kı en gusel yollardan bır tanesı.

  17. arkadaşları ben yeni evlendim ama giymedim pişmanım evlenecekler sakın kaçırmasın. erkeğin aklını baştan çıkartıyor birde kırmızı şarap offffffffff.

  18. hepside cok seksi bayıldım bende giycem gelinligin altına jartiyeri askım mehmet çıldıracak diyarbakırlım biranönce gel yanıma bekliyorum sevgilim

  19. özellikle adriana’nın üstünde çok iyi duruyo hastayım ona :)

  20. millet şaşırmış ya :)

  21. çok sexiler.eminim evlenirken giydiğimde eşim çıldıracak

  22. bu karılar azmış bu ne yaa:D

  23. bedava gönderın bunları herkesi cnm buna bayılır patronumu nsl ayarlayacağım dıye dusunuyodm bnde yha

  24. fenaaaaaaaaaaaa hepsii

  25. bence jarityer modelleri sadece özel günler için kullanılabilecek iç çamaşırları değil… Günlük hayatta da kullanılabilir. zaten jartiyerin ilk çıkışıda bu şekilde olmuştur.

  26. aşkımemnundaki behlülün dedigi gibi insanı çılgınlıklara sürüklüyo:))))))

  27. çok ama çok sexsiler yaa mutlaka ama mutlaka alacağım esra sana aşkım….

  28. bencede harika

  29. süperler de bayanlar aşmış kendini birakında erkek sohbetını bız yapalım :)

  30. cok harlka muhtesem. Bayanları muhteseme cevırır
    erkeklerıde ucurur. Kocanız bunları gorunce sızı aldatmaz
    dısarıda gozu olmaz. Iyı sılah. Begendım

  31. evet bende evlenir ken alıcam cnm çok sexi ler ya kendim de öyle gözük mek işterim

  32. bsbamın ocağına incir ağacı diktiniz oğlum para yoktur yoktur..

  33. Teşekkürler..Güzel modellet

  34. açayip sexsi
    resmen süper kadınlar:)

  35. bencede cok guzeller ama bu guzel kadınlarında payı buyuk jartiyeri her kadın taşıyamas benım fikrim

  36. bunları giyen Kadınlar çok farklı ve sexi.

  37. süper ya bayıldım

  38. woww süper ß::::_

  39. wowwww süper hepsi

  40. çokk seksi

  41. Yaa off ben şu üsttekine benzeyeneyen deri bir jartiyer aldım sevgilim bana dokunmadı billeee ooofff :(

  42. Elinize saglık cok güzel hazırlanmış konuyu inceleyenlerin mutlaka ziyaret etmesi geren site. Teşekkürler

  43. Gerçekten çok güzelmiş açıkçası ben bile begenip aldım kullanıyorum çok güzel hissettiriyor..

  44. nerede bulabiliriz bu ürünleri,bilgisi olan var mıdır marka ibresi göremedim…

  45. tek kelimeyle pörfekt

  46. Elinize sağlık güzel içerik olmuş teşekkürler ;)

  47. Kadında bence olmazsa olmazlardan….

  48. bende birinci ve ikinci modelin aynısı var ve eşimi çılgına çeviriyor bence her genç kız gelinliğinin içine giymeli ve gündelik seks yaşamındada kullanmalı ben öyle yapıyorum eşim bnden gözlerini alamıyor adeta çılgına dönüyor buda beni daha çok ateşliyo ama bunları giymesii için insanın güzel düzgün ve bakımlı bir fiziğinin olması gerekir düşünsenize 100 kilo bir bayanın bunları giydiğini ne kadar gülünç durur bana yakıştığı için giyiyorum çünkü kendime güveniyorum ve şuan giymeye gidiyorum çünkü eşim birazdan yurt dışından gelicek benimde iyi bir eş olarak onu güzel karşılamam gerek hadi hayatım bıran önce gel seni çok özledim

    • ikinci modeli nereden aldınız sexi melek bende almak istiyorum markası nedir ???

    • kız arkadaşım kendine benim için almış gördüğümde aklım gitti resmen çok sexi duruyo üstünde sex yaşamında acayip bi renklilik mutluluk fantezi katiyor :)

  49. görseller ve resimler için teşekkürler

  50. jartiyer hakkında sunmuş olduğunuz bilgi ve görseller için teşekkür ederiz.

  51. bence de cok sexsi olcagıma ınanıyorumm benım cok var ama bıtane daha alıp kocamı delırtmek ıstıyorummm

  52. off sondan bi önceki fenaymis sevgilim in üstünde süper duracağına eminim

  53. melek sen ne yaptın ya şişman cılız ne fark eder jartiyer giymek herkezın hakkı ayrıca toplu bayanlardan hoşlanan erkek te çok var ve jartiyer aşırı cılız olandada çok güzel durmuyo

  54. resimler için teşekkürler

  55. terbiyesizler hiçmi
    ahlak kalmadı be sizde allah görüyo be bu pozları verenler yansınlar inşallah hiç ar damarı kalmammış bunlarda ayıp be utanın

  56. istanbulda nerelerde bulunabilir bu çamaşırlar..

  57. Jartiyerli hatunlar mnyk oluo ben tasarımsal harikalığa bakıorm 10 numara ;)

  58. ahlaksızlar kıyamet kopacak vallaaaaaa…..

  59. kıyamet kopacak vallaaaaaaaaaaaa.

  60. jartiyersiz asla yapamam. gögüslerimin belli olmasını tercih ederim, dantelli severim .hepsi güzel

    • sana katılıyorum melike kadın dediğin jartiyersiz olmamalı . ben de eve gidince üstüme başka bir şey almam.. 5 numaralı güzelmiş alacağım

      • Kızlar durun yaa deli mi edeceksiniz bizi jartiyer martiyer ufff yapmayın yani :S fena oluoz baqq

  61. hepsi çok güzel de birde canlı görmek lazımmmmmm…….

  62. of hepsi coooook sexi :D :D :D :D:D :D:D:D:D:D bayanlara denetmek lazım :D:D:D:D:D:D:D

  63. Ben gundelık sex hayatımda kullanıyorum eşim çılgına donuyor şuan üstümde fileli olan var cok tatlılar (:

  64. jartiyer olayı beni benden alıyor ve bitiriyor, ciddi bi ilişkiyaşadığımda veya eşime muhakkak hediye edeceğim bi kaç tane ;)

  65. bence fazla kapalı o elleri çeksinler bari

  66. guzelmıs begndım bnde alcam

  67. çok güzelmiş jartiyerler.beğendim bende istiyorum jartiyer

  68. guzeller fakat keske ozel hayatta kalsa bunlar. dunyaya nıcın gonderıldgmzı dusunup yorum yapmak gerek… allah poz werenlrı we yorum yapanlrı affetsn.. amın..

  69. Güzel bir site. Başarılar…

  70. SLM KIZLAR BUNLARI HER BAYANIN BİR VEYA İKİ SEFER DEĞİL HERGÜN GİYMELİSİNİZ CANLARIM OKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

  71. hepsini kaldırıp çöpe atın jartiyeri gidip LA yada NV , ( Los angeles – Nevada ) dan alın bunlara jartiyermi diyonuz

  72. çok güzel..

  73. bunlar çok basit ve sıradan

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 32 takipçiye katılın

